Dalšie naše služby
🌼🌻 Nakúpte nad 59€ a získajte zľavu 8% na svoj ďalší nákup! 🌻🌼

Kontakt

DonáškaKvetov.sk technologicky zabezpečuje spoločnosť ELET systems, s.r.o.

V prípade problémov s donáškou použite nasledujúce kontakty:

Otázky, informácie o objednávkach: info@donaskakvetov.sk
  tel.: 02/54 79 21 79
  pracovné dni 8.00 - 16.30 hod.
   
Reklamácie: reklamacie@donaskakvetov.sk

 


Platby za Objednávky sa prijímajú centrálne na účet ELET systems, s.r.o.:

ELET systems, s.r.o.
Gorazdova 24
811 04 Bratislava
IČO: 52 626 571
DIČ: 2121095163
IČ DPH: SK2121095163
Kontaktná osoba: Monika Boskovičová
tel. č.: 02/54 79 21 79
email: info@donaskakvetov.sk
Účet: Tatra banka, č.ú.: 2946076478 / 1100

IBAN: SK04 1100 0000 0029 4607 6478
SWIFT kód: TATR SK BX

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava
odbor výkonu dozoru
tel. č.: 02/58 272 172, 02/58 272 104
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Časté otázky

 


Akým spôsobom môžem zaplatiť za kytice?
Zaplatiť môžete prostredníctvom Internet bankingu: TatraPay, VÚB platby, prostredníctvom platobných kariet VISA, MasterCard alebo klasickým bankovým prevodom.

  • TatraPay - aktívny internet banking Tatra Banky,
  • VÚB platby - aktívny internet banking VÚB Banky,
  • Platobné karty VISA, MasterCard - platobné karty vydané ktoroukoľvek bankovou inštitúciou po celom svete,
  • Zálohovou faktúrou * - klasickým bankovým platobným príkazom.

* POZOR! Objednávka, ktorá bola zaplatená "klasickým prevodom na účet - Zálohovou faktúrou" bude realizovaná a doručená až nasledujúci deň po dni prijatia Vašej platby na náš účet. Náš účet je vedený v Tatra Banke, preto treba počítať, že vyrovnanie platby medzi rôznymi bankami môže niekedy trvať aj 4-5 pracovných dní!

 


V cenách, ktoré sú uvedené pri kyticiach je zahrnutý aj poplatok za dovoz?

Áno, ceny kytíc uvedené na stránkach www.donaskakvetov.sk sú konečné, vrátane DPH a dovozu.

 


Je možné doručiť iný počet kvetov, alebo iný typ kytice ako je v ponuke?

Z dôvodu štandardizácie kytíc, urýchlenia komunikácie a doručenia bohužiaľ NIE.

 


Dobrý den, rádi bychom si u Vás objednali květiny s místem určení v Bratislavě. Potřebujeme ale vědět, zda je možné, abyste nám poslali fakturu v českých korunách?

Nie, nie je to možné. Faktúry sú zasielané na e-mailovú adresu objednávateľa ihneď po obdržaní platby za objednávku a sú uvedené iba v eurách (EUR).

 


Dobrý deň, objednala a zaplatila som si doručenie kytice. Variabilný symbol je VS00000000 a potrebovala by som k tomu faktúru, čo najskôr, viete mi ju poslať mailom alebo faxom?

Áno, faktúra je elektronicky zasielaná vo formáte PDF na e-mailovú adresu objednávateľa okamžite po pripísaní platby na náš účet.

 


Kde môžem podať reklamáciu?

Reklamácie sa prijímajú centrálne na e-mailovej adrese: reklamacie@donaskakvetov.sk . Reklamácia musí byť podaná písomne a zaslaná na uvedený e-mail. Telefonické reklamácie sa neprijímajú.

 


Rada by som sa informovala, kedy bola moja objednávka doručená?

Doručenie objednávok nepotvrdzujeme. Kontaktujeme sa so zákazníkom len v prípade problémov, ktoré nám nahlási naše doručovacie centrum.

 


Ako sa mám starať o kvety?

Pripravili sme pre vás 12 rád starostlivosti o kvety.

Ohlasy zákazníkov

ĎAKUJEM! Vaša web-stránka je skvelá, ceny primerané, objednávanie kvetov netrvalo ani 5 minút aj s platením vo VÚB. Hneď som dostala potvrdenie, že platba je uskutočnená a moja teta, ktorej boli kvety určené, mi 2,5 hodiny po objednávke volala a ďakovala za krásnu kytičku! Nech takto funguje všetko na svete! Veľa úspechov aj naďalej.
S pozdravom z Viedne,
Sarah


Dobrý deň,
chcela by som Vám poďakovať za Vaše perfektné služby. Využívam ich už pár rokov, hlavne donášku darčekových košov a som nesmierne rada, že sú na takejto vysokej úrovni. Super business, super kvalita. Doporučila som Vás aj mojim priateľom a viem, že sú tiež s Vašimi službami veľmi spokojní. Prajem Vám veľa nových zákazníkov, lebo si ich naozaj zaslúžite.
Pekný deň,
Mária


Vážený kolektív,
chcela by som sa Vám veľmi poďakovať za vašu službu. Moja sestra bola veľmi potešená. Kytica bola nádherná a doručená v pravý čas. Určite využijem Vaše služby aj nabudúce.
Ďakujem Vám ešte raz veľmi pekne.
Erika


Tímto jsem Vám chtěl poděkovat za velmi rychlé, nekomplikované a profesionální vyřízení mé objednávky. Před dvěma hodinami objednána kytice a už je na míste a velice potešila. Ještě jednou děkuji za fantastickou službu!
S pozdravem,
Radim K.


Milá organizácia "Donáška kvetov", veľmi pekne vám ďakujem za doručenie objednávky darčekového koša. Otecko bol veľmi potešený a rád, že sme si na neho spomenuli. Vždy keď som použila vaše služby, tak ste doručili tovar načas a v plnej kvalite. Doporučila som vaše služby aj mojim priateľom a aj oni si vaše služby pochvaľujú. Ďakujem vám ešte raz.
So srdečným pozdravom,
Vlasta


Ďakujem Vám veľmi pekne za dovoz kytice pre moju drahú mamku k jej dnešným narodeninám. Pán kuriér bol mimoriadne záhadný a celé prekvapenie veľmi milo podtrhol. Mamka bola dojatá, milo prekvapená. Kytica sa páčila! Okolie híkalo :) Vďaka! Vaše služby rada znovu využijem a odporučím mojim známym.
Ostávam s pozdravom,
Katarína


Vážený kolektív, rada by som Vám poďakovala za donášku košíka "Srdiečko", ktorý bol doručený mojim rodičom 17. Dec. Kuriér, od ktorého moja mama prevzala košík, bol veľmi slušný, zdvorilý a nezabudol jej poželať Šťastné Sviatky :-) Keďže som Vaše služby použila po prvý krát, bola som veľmi príjemne prekvapená Vašim profesionálnym prístupom k zakazníkom. Rada by som Vam popriala krásne Vianoce a v Novom Roku veľa úspechov a spokojných zákazníkov.
S pozdravom zostáva,
Gabika B.


Ďakujem veľmi celému tímu za uskutočnenie kvetinového prekvapenia pre moju švagrinku - presný ako hodinky. Kytica sa páčila :) Isto sa k vašim službám vrátim! Držím palce, nech sa vám i naďalej darí ľudí robiť šťastnými!
Martina M.


Vážený kolektív, dovoľte mi aby som sa vám zo srdca poďakovala za vybavenie mojej objednávky, boli to dve kytice určené dvom ľuďom mne srdcu blízkym. Váš kolektív svojou krásnou prácou vyrazil dych všetkým prítomným ľuďom a preto mi nedá, aby som sa Vám týmto spôsobom nepoďakovala. Ešte raz ďakujem. Prajem veľa zákazníkov a určite Vás budem odporúčať ľuďom žijúcim v UK, aby s Vašou pomocou potešili svojich blízkych.
Monika H.


Dobrý deň. Ďakujem Vám za vybavenie a zrealizovanie mojej objednávky. Kytica bola dorucená ako bolo dohodnuté a mama bola veľmi dojatá. Som veľmi spokojná s vašim servisom a plánujem vaše služby využiť aj v budúcnosti.
Stanka M.


Veľmi krásne Vám chcem poďakovať za Vašu úžasnú službu pri donáške kvetov a veľmi si oceňujem Vašu promptnosť. Kytica kvetov, ktorú som objednala v piatok bola dnes doručená a radosť blízkej osoby, ktorej bola zaslaná, sa nedá opísať slovami.

Ďakujem ešte raz za Vašu profesionálnu prácu a verím, že Vaše služby využijem i nabudúce.
Zdenka M.


Srdečná vďaka za Vašu službu. Ste perfektní. Ďakujem. Je skoro až neuveriteľné, že fungujete tak fantasticky a s Vašou pomocou, môže človek aj na diaľku urobiť radosť svojim vzdialeným blízkym. Prajem veľa úspechov.
Schlüchter Judit


Chcem vám veľmi pekne poďakovať za vaše služby. Mal som včera šťastie, keď som našiel vašu stránku. Vaše služby funguje presne tak, ako som dúfal. Manželka mala veľkú radosť, jednoducho to prekvapenie je na nezaplatenie. Dám odkaz na vašu stránku na môj web, možno tým pomôžem ďalším ľuďom objaviť túto skvelú službu.
Váš nesmierne spokojný zákazník.
Michal K.


Ďakujem za doručenie kvetov. Mamku kytica preveľmi potešila, vraj bola nádherná. Bola prekvapená a ocko mi napísal, že si aj trošku poplakala od dojatia. Je to úžasná služba a spôsob ako zostať rodičom blízko, aj keď sme ďaleko.
Lenka M.


Dobrý deň, ďakujem pekne za doručenie objednanej kytice, manželka bola naozaj milo prekvapená. Budem Vám robiť pozitívnu reklamu, tu medzi Slovákmi, pracujúcimi v Írsku. Je to super, keď si takto človek môže spomenúť na milovaného a prekvapiť ho tak ako to nečaká.
Richard


Ďakujem za donášku kvetov aj za túto službu, ktorú ponúkate. Moja rodina bola prekvapená a padli aj slzičky radosti.
Slávka z Kanady


Dobrý deň. Chcel by som vám srdečne poďakovať za donášku kvetov pre moju mamu do nemocnice. Poskytujete naozaj výborné služby, kytica veľmi potešila. Ďakujem vám.
Zdenko K.


Chcela by som sa Vám čo najsrdečnejšie poďakovať za doručenie prenádhernej kytice pre moju babku, ktorej ste mi týmto pomohli urobiť jej sviatok ešte výnimočnejším. Jej radosť bola nevýslovná a veľmi ju to dojalo.
Alexandra z USA

Obchodné podmienky

1 Základné pojmy

1.1 Dodávateľom produktov na DonaskaKvetov.sksú nasledovné subjekty, ktoré preberajú všetku zodpovednosť za správne doručenie tovaru a vybavenie reklamácií.

Dodávateľ kytíc:
Kvetinárstvo Amarylis
Ostredková 1
821 02 Bratislava
IČO: 41465164

Dodávateľ darčekových košov:
GIFTIER NEW s.r.o.
Pod Rovnicami 56
841 04 Bratislava
IČO: 44 409 940
IČ DPH: SK2022713902

(ďalej len Dodávatelia)

1.2 Technické zabezpečenie služby „DonaskaKvetov.sk“ zabezpečuje spoločnosť ELET systems, s.r.o.

ELET systems, s.r.o.
Gorazdova 24
811 04 Bratislava
IČO: 52 626 571
DIČ: 2121095163
IČ DPH: SK2121095163
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel: Sro, vložka č:140513/B.

(ďalej len Prevádzkovateľ)

1.3 Objednávateľ je osoba (spoločnosť), ktorá si vybrala a zaplatila za služby alebo tovar na stránkach www.DonaskaKvetov.sk. Ďalej len „Objednávateľ“.

1.4 Adresát je osoba (spoločnosť), ďalej len „Adresát“, ktorej má byť doručená objednaná, zaplatená služba alebo tovar, ktorý pre neho (ňu) objednal Objednávateľ.

1.5 Objednávka je príkazom pre Prevádzkovateľa na realizáciu objednanej, zaplatenej služby od Objednávateľa. Ďalej len „Objednávka“.

1.6 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú konečné a uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.


2 Objednávka

2.1 Objednávateľ musí v Objednávke presne a pravdivo uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje na adresáta.

2.2 Objednávateľ má možnosť výberu konkrétneho tovaru alebo služby, ktorú chce zaslať adresátovi. Po ukončení Objednávky svoju voľbu potvrdí a bude mu umožnené zaplatenie za Objednávku dohodnutými spôsobmi úhrady.

2.3 V súčasnosti vieme garantovať doručenie Objednávky kytíc do nasledujúcich destinácií: Slovensko

2.4 Darčekové koše je možné doručiť len v rámci Slovenska.

2.5 Ako nakupovať

  • Vyberte si tovar kliknutím na príslušný produkt a zobrazením jeho detailu
  • Objednajte tovar kliknutím na tlačidlo Pokračovať v objednávke
  • Zadajte údaje potrebné k realizácii dodávky (meno objednávateľa a príjemcu, ich adresa a telefón, e-mail, resp. sídlo firmy v prípade, že nakupujete ako podnikateľ, dátum doručenia a text Vášho želania)
  • Skontrolujte objednávku – po odsúhlasení Všeobecných obchodných podmienok a opätovnom kliknutí na tlačidlo Potvrdiť údaje sa Vám pre potreby kontroly zobrazia ešte raz všetky údaje spojené s Vašou objednávkou. V ďalšom kroku môžete kliknutím na tlačidlo Upraviť požiadať o úpravu jednotlivých údajov alebo objednávku odoslať kliknutím na tlačidlo Objednávka s povinnosťou platby
  • Odošlite objednávku – po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky

 

3 Storno objednávky

3.1 Napriek tomu, že v zmysle zákona 102/2014 Z.z. nie je možné odstúpiť od zmluvy na diaľku pri rezaných kvetoch, umožňujeme stornovanie takejto objednávky najneskôr 48 hodín pred požadovaným doručením tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty (reklamacie@donaskakvetov.sk) alebo telefonicky na čísle 02/54 79 21 79. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

3.2 Prevádzkovateľ má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar objednávateľovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s objednávateľom nedohodne na náhradnom plnení. Prevádzkovateľ má tiež právo stornovať objednávku v prípade ak údaje uvedené v objednávke nezodpovedajú skutočnosti.

O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný telefonicky alebo e-mailom.

3.3 V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri stornovaní objednávky finančné prostriedky vrátené objednávateľovi bez zbytočného odkladu najneskôr však v lehote 14 dní rovnakým spôsobom aký použil objednávateľ pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia bez toho aby boli kupujúcemu účtované ďalšie poplatky.

3.4 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

Odstúpenie od zmluvy musí objednávateľ urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 obchodných a reklamačných podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok, najmä identifikáciu kupujúceho, dátum alebo číslo objednávky, presnú špecifikáciu tovaru. Ak uprednostňujete vrátenie finančných prostriedkov prevodom na Váš účet, odporúčame uviesť aj číslo Vášho účtu na ktorý Vám poukážeme prijaté finančné plnenie. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

3.5 V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze

3.6 V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových košov klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

3.7 V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú rezané kvety a produkty z rezaných kvetov klasifikované ako tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti a ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nie je možné vrátiť.


4 Platba

4.1 Za objednaný tovar alebo službu cez www.DonaskaKvetov.sk môže Objednávateľ zaplatiť prostredníctvom:

  • TatraPay - aktívny internet banking Tatra Banky,
  • VÚB platby - aktívny internet banking VÚB Banky,
  • SporoPay - aktívny internet banking Slovenskej sporiteľne,
  • Platobné karty VISA, MasterCard * - platobné karty vydané ktoroukoľvek bankovou inštitúciou po celom svete,
  • Diners Club International,
  • Poštovou poukážkou *,
  • Zálohovou faktúrou - klasickým bankovým platobným príkazom.

* Uvedené karty môžu byť vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou. Osobné údaje objednávateľa (číslo účtu, kód platobnej karty a pod.) sa zadávajú priamo na zabezpečených stránkach Tatra Banky, VÚB Banky.

* Pri platbe poštovou poukážkou trvá prijatie platby na náš účet minimálne 7 dní.

4.2 Platby za Objednávky sa prijímajú centrálne na účet Prevádzkovateľa vedený v:

Tatra banke, č.ú.: 294 607 6478 / 1100

IBAN: SK04 1100 0000 0029 4607 6478
SWIFT kód: TATR SK BX

4.3 Objednávka, ktorá bola zaplatená "Klasický prevodom na účet - Zálohovou faktúrou" môže byť najskôr realizovaná a doručená až nasledujúci deň po dni prijatia platby na účet Prevádzkovateľa. Účet Prevádzkovateľa je vedený v Tatra Banke, preto treba počítať, že vyrovnanie platby medzi rôznymi bankami môže niekedy trvať až 4 pracovné dni!

4.4 Pri objednávke kvetov do 2 hodín v rámci Bratislavy je platba možná len on-line platobnými spôsobmi.

4.5 Po zaplatení tovaru, resp. služby bude objednávateľovi automaticky doručená prostredníctvom e-mailu elektronická faktúra. V prípade záujmu objednávateľa doručíme na požiadanie prostredníctvom Slovenskej pošty aj vytlačenú faktúru – daňový doklad.


5 Dodacie podmienky

5.1 Objednávky sú zasielané na spracovanie až po prijatí vašej platby na náš účet. Pri platbe cez CardPay, TatraPay, VUB Pay informácie o vašej platbe obdržíme ihneď po zaplatení. Pri platbe prevodom (vkladom) na účet treba počítať, že prevod peňazí môže trvať niekedy až 4 pracovné dní! Po zrealizovaní platby vás budeme elektronicky informovať o spracovaní objednávky a zašleme vám daňový doklad.

5.2 Objednávky darčekových košov na pondelok (pre celú SR) prijímame do štvrtku do 18.00 hodiny.

5.3 Objednávky nie je možné doručiť na požadovaný presný čas (hodinu). Darčekové koše sú vždy doručované v priebehu dňa od 10.00 hod. do 18.00 hodiny. V našom záujme je doručiť Objednávku čím najskôr. Do poznámky nám môže Objednávateľ napísať orientačný čas doručenia.

5.4 Objednávky dodávky kytíc v rámci Bratislavy do 2 hodín je možné objednať v priebehu dňa od 9.00 hod. do 16.00 hod. s najneskorším dodaním kytice do 18.00 hod. daného dňa. Objednávky na sobotu a nedeľu prijímame do soboty do 12.00 hod. s najneskorším dodaním kytice do 18.00 hod. daného dňa.

5.5 Dodacia doba darčekových košov (vrátane doručenia) je v rámci celého Slovenska do 48 hodín od obdržania platby na účet.

5.6 Darčekové koše je možné doručiť len počas pracovných dní. Cez víkend a sviatky sa nedoručuje.

5.7 Ak sa Dodávateľom nepodarí doručiť kyticu Objednávateľa z dôvodu nezastihnuteľnosti Adresáta (na uvedenej adrese v objednávke sa adresát nenachádza a nie je možné sa s ním telefonicky opakovane spojiť), následná reklamácia bude Objednávateľovi odôvodnene zamietnutá. Objednávateľovi bude dodatočne zaslaná zálohová faktúra na úhradu dodatočných kuriérskych nákladov spojených s jeho Objednávkou. Po prijatí platby (za úhradu dodatočných kuriérskych nákladov na doručenie kytice) na účet Prevádzkovateľa sa bude Prevádzkovateľ v deň prijatia platby opäť pokúsi o doručenie objednanej kytice. Ak Objednávateľ nebude súhlasiť so zaplatením dodatočných nákladov spojených s opakovaným doručením Objednávky, má sa za to, že Prevádzkovateľ riadne doručil Objednávku a akákoľvek reklamácia zo strany Objednávateľa bude odôvodnene zamietnutá.

5.8 Objednávateľ, ktorý podáva Objednávku je povinný pravdivo a správne vyplniť "objednávací formulár" spolu s kontaktnými informáciami na seba a Adresáta.

5.9 Dĺžka blahoprajného textu je limitovaná a nesmie presiahnuť viac ako 250 znakov.

5.10 Doručenie Objednávok nepotvrdzujeme. Objednávateľa kontaktujeme len v prípade problémov.

5.11 Produkty sa môžu mierne líšiť od obrázku. Každé zmluvné kvetinárstvo má svoj vlastný štýl viazania, ale vždy je zachovaná farebná kombinácia a zloženie kytice, pokiaľ to ročné obdobie dovoľuje.

6 Záväzky strán

6.1 Prevádzkovateľ a Dodávateľ sa zaväzujú:
6.1.1 Dodať správny druh Objednávky na základe riadne vyplnenej a zaplatenej Objednávky Objednávateľa na adresu uvedenú v Objednávke. V prípade, že Adresát nebude prítomný na adrese doručenia, bude pracovník doručovacej služby, kontaktovať Adresáta, kde sa následne dohodnú na mieste a termíne doručenia Objednávky.
6.1.2 Zabezpečiť vyhotovenie a doručenie Objednávky riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou.
6.1.3 Všestranne chrániť záujmy Objednávateľa a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii Objednávky.
6.1.4 Zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch o Objednávateľovi a Adresátovi, neposkytovať osobné údaje tretím osobám ani ich komerčné využitie.

6.2 Objednávateľ sa zaväzuje:
6.2.1 Zaplatiť za objednaný tovar alebo službu prostredníctvom možných spôsobov platby poskytnutých na stránke www.DonaskaKvetov.sk.
6.2.2 V objednávacom formulári pravdivo uviesť všetky potrebné informácie nevyhnutné na spoľahlivé doručenie Objednávky adresátovi. Tzn. kompletnú adresu doručenia, prípadne inú špecifikáciu miesta doručenia, meno a priezvisko Adresáta, telefónny kontakt na Adresáta prípadne aj e-mailový kontakt na Adresáta, v Objednávke musí taktiež uviesť svoje meno, adresu, telefónne číslo, prípadne ďalšie doplňujúce informácie k Objednávke.
6.2.3 Objednávateľ sa v objednávacom formulári zaväzuje uviesť e-mailový kontakt, na ktorý po uskutočnení Objednávky bude zaslaný potvrdzujúci e-mail o prijatí Objednávky.
6.2.4 Objednávateľ ďalej prehlasuje, že bude informovať Adresáta (obdarovaného) o správnom spôsobe uskladnenia a starostlivosti o doručené kvety.


7 Garancia

7.1 Na kvety poskytuje Dodávateľ 3-dňovú záruku čerstvosti odo dňa doručenia Objednávky. Záruka čerstvosti sa nevzťahuje na kvety pri preprave poškodené mrazom. Ak nastane situácia, že doručená kytica nebola čerstvá alebo bola inak poškodená, kontaktujte prosím, zákaznícky servis Dodávateľa na e-mailovej adrese reklamacie@donaskakvetov.sk, kde vybavíme prípadné reklamácie k vašej spokojnosti.

Záručné podmienky na ostatný tovar sa riadia ustanoveniami občianskeho zákonníka č 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru adresátom. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

7.2 Minimálna doba trvanlivosti obsahu Darčekových košov je uvedená na obaloch produktov, ktoré darčekové balenie obsahuje. Zasielané produkty však majú expiračnú dobu minimálne 1 týždeň pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme Objednávateľa e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

8 Reklamácie

8.1 Všetky reklamácie produktov riešia Dodávatelia.

8.2 Dodávatelia nezodpovedajú za reklamácie zapríčinené nesprávnou starostlivosťou obdarovaného o doručené kvetiny. Je povinnosťou Objednávateľa, aby informoval Adresáta (obdarovaného) o spôsobe správnej starostlivosti o doručené kvety. V prípade, že nesprávnou starostlivosťou Adresáta o doručenú kyticu bude zapríčinená znížená trvanlivosť kytice, reklamácia bude odôvodnene zamietnutá. Pozri Ako sa správne starať o doručené kytice.

8.3 Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená e-mailom na adresu reklamacie@donaskakvetov.sk v určenej lehote. V prípade reklamácie darčekových košov a tovaru pre deti, ak je to potrebné, doručí po dohode prevádzkovateľa s objednávateľom, objednávateľ reklamovaný tovar na adresu dodávateľa: GIFTIER NEW s.r.o., so sídlom Pod Rovnicami 56, 841 04 Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku dodávateľ nepreberá. Zaslaný tovar odporúčame poistiť.

8.4 Ak Objednávateľ neuvedie v objednávacom formulári ani jeden kontaktný údaj na Adresáta, môže sa vo výnimočných prípadoch stať, že kytica nebude doručená, z dôvodu nezastihnuteľnosti adresáta. V tomto prípade bude reklamácia odôvodnene zamietnutá.

8.5 Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. 

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby. O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie. Objednávateľ má právo na vrátenie kúpnej ceny alebo jej časti po obdržaní odpovede od zmluvného kvetinárstva, s vysvetlením prečo nebola Objednávka zrealizovaná.

Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.

Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

8.6 Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu. Pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, musia byť vady uplatnené najneskôr v deň nasledujúci po ich kúpe; inak práva kupujúceho zaniknú.

8.7 Kupujúci je oprávnený skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu predávajúceho. V prípade zistenia existencie vady tovaru je zástupca predávajúceho povinný na žiadosť kupujúceho vyhotoviť Zápis o škode s uvedením rozsahu a povahy vady tovaru, ktorého správnosť potvrdí kupujúci. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho alebo určenej osoby. V prípade, ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadou,  všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.

Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo
b) predávajúci vadný tovar vymení.

Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) výmenou tovaru za iný funkčný tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
b) vrátením kúpnej ceny za tovar.

8.8 Ak bola zásielka dodaná s 12-24 hodinovým oneskorením bez uvedenia pádneho dôvodu, bol poškodený obal, znehodnotená kytica a podobne, kontaktujte naše reklamačné oddelenie e-mailom. V prípade, že je Dodávateľ za reklamovanú vadu zodpovedný, vyrieši reklamáciu promptne k vašej spokojnosti. Ak zásielka nie je kompletná, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú bez zbytočného odkladu neoznámil zástupcovi predávajúcemu, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.

8.9 Objednávateľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.

8.10 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť žiadosť o dodatočnú úpravu osobných údajov s opätovným vystavením daňového dokladu v prípade, že jeho stratu zaviní Objednávateľ.

8.11 Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru: 
a) ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti predávajúceho za vadu tovaru do konca záručnej doby tovaru,
b) ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,
c) ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,
d) ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
e) ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru,
f) ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
g) ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
h) ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
i) ak vada tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.

8.12 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

8.13 Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).

8.14 Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.

8.15 Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim ELET systems, s.r.o. je Slovenská obchodná inšpekcia Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/

9 Osobné údaje a ich ochrana

9.1 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je fyzickou osobou, povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

9.2 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.

9.3 Kupujúci, ktorý sa v rámci internetového obchodu zaregistroval, si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti "Prihlásenie".

9.4 Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), predávajúci ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

9.5 V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže predávajúci po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.

9.6 Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

9.7 Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje kupujúceho získavať výlučne na účel uvedený v týchto obchodných a reklamačných podmienkach.

9.8 Predávajúci vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných a reklamačných podmienkach bude získavať osobné údaje kupujúceho vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia kúpnej zmluvy.

9.9 Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:
a) svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto obchodných a reklamačných podmienok preukazujúce totožnosť predávajúceho,
b) kontaktné údaje predávajúceho, resp. zodpovednej osoby predávajúceho,
c) účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim a právny základ spracúvania osobných údajov,
d) že požadované osobné údaje na účely uzavretia kúpnej zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je kupujúci povinný poskytnúť,
e) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f) Nariadenia, že oprávneným záujmom, ktorý predávajúci sleduje, je priamy marketing,
f) identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,
g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,

9.10 Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

9.11 Predávajúci v súlade s Nariadením poskytuje kupujúcemu, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:
a) totožnosť a kontaktné údaje predávajúceho a v príslušných prípadoch zástupcu predávajúceho,
b) kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby,
c) účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,
d) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm.  f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje predávajúci alebo tretia strana,
e) okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,
f) v relevantnom prípade informáciu o tom, že predávajúci zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,
g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
h) informácie o existencii práva požadovať od predávajúceho prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,
i) právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
j) informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je kupujúci povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,
k) existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania;

Kupujúci má právo získať od predávajúceho kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Za akékoľvek ďalšie kópie o ktoré kupujúci požiada môže predávajúci účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom na vyhotovenie kópie.

9.12 Ak kupujúci uplatní svoje právo podľa bodu 9.11 písomne alebo elektronicky a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo podľa bodu 9.11, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia.

9.13 Kupujúci má právo u predávajúceho namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak kupujúci namietne takéto spracúvanie, predávajúci ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky predávajúcemu a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.

9.14 Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.

9.15 Predávajúci prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť kupujúcemu všetky informácie uvedené v bode 9.11 v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované. Predávajúci poskytne informácie elektronicky alebo v súlade s Nariadením inými prostriedkami, na ktorých sa s kupujúcim dohodne.

9.16 Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti kupujúceho, poskytne predávajúci kupujúcemu bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.

9.17 Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že z titulu plnenia uzavretej zmluvy sa pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhom príjemcov:
GIFTIER NEW s.r.o., so sídlom Pod Rovnicami 56, 841 04 Bratislava, IČO: 47 996 463, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, Vložka č.101915/B
Helena Králiczová, miesto podnikania Alžbetinská 9, 90044 Tomášov, IČO: 34781838, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného súdu Senec, Číslo živnostenského registra: 108-5014

10 Záverečné ustanovenia

10.1 Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom, Dodávateľmi a Objednávateľom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

10.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť.

10.3 Tieto špecifické obchodné podmienky DonaskaKvetov.sk nadobúdajú platnosť dňa 10. februára 2023.

10.4 Súčasťou špecifických obchodných podmienok služby DonaskaKvetov.sk sú Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti ELET systems, s.r.o.

11 Kontakt

11.1 Kontaktný e-mail: info(zavinac)DonaskaKvetov.sk

11.2 Všetky vzájomné oznamy musia byť v písomnej forme a musia byť odoslané cez e-mail na info(zavinac)DonaskaKvetov.sk alebo reklamacie(zavinac)DonaskaKvetov.sk, pokiaľ sa jedná o oznamy, resp. reklamácie na službu DONASKAKVETOV.sk.

v Bratislave dňa 11. apríla 2023

ELET systems, s.r.o., Kvetinárstvo Amarylis, GIFTIER NEW s.r.o.
 

Príloha č. 1
Formulár na odstúpenie od zmluvy

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

Príloha č. 2
Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy

1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese ELET systems, s.r.o., Gorazdova 24, 811 04 Bratislava, tel. číslo 02/54 79 21 79, e-mail: info@donaskakvetov.sk.
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý sa nachádza ako príloha č. 1 obchodných a reklamačných podmienok. V prípade záujmu máte možnosť vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky www.donaskakvetov.sk.
Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom, resp. na inom trvanlivom nosiči.
Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na adresu sídla spoločnosti bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

 

 

Pozrite si vybrané recenzie našich zákazníkov. Ďalšie hodnotenia na Heureka.sk

Rýchle vybavenie a bezproblémové doručenie.
Skvelá voľba, odporúčam . Rýchle dodanie , výhodná cena
spokojnosť, ďakujem

Prihláste sa na odber noviniek

Vložením a odoslaním e-mailovej adresy súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov.
E-maily sú určené pre osoby staršie ako 16 rokov!